25 Kasım 2014 Salı

Yılbaşı cupcakeleri


Herkese merhaba,

Yılbaşına çok az kaldı. Ankara’ya yılın ilk karı da düştüğüne göre cupcakelerimin tarifini vermek için daha fazla beklememe gerek yok diye düşünüyorum :)
 
 
 

Cupcake’s Ankara’da aldığım 3 saatlik kursun beni bu noktalara getirebileceğini hiç düşünmemiştim. Her seferinde öncekinden daha iyi kurabiyeler cupcakeler yaparken buluyorum kendimi :)

Muffin olarak bu kez ıslak yapısıyla çok beğenilen, günler sonra bile nemli nemli kalan “toz çikolata soslu muffin” tarifimi kullandım.

Muffinlerimin tarifini okumak için TIK TIK ;)

Cupcakelerim için Tantitoni’den aldığım yılbaşı temalı muffin kağıtlarını kullandım. Kağıtları kalıpların içine koyup yarısına kadar hamurla doldurup pişirdim. Soğuduktan sonra da kremasını sıktım.

 

Cupcakelerimin kreması (frostingi) için:

300 gram (4 paket) sade kremşanti

1 su bardağı süt

100 gram (yarım paket) Labne peyniri kullandım.
 
Önce düşük sonra yüksek devirde çırptıktan sonra kremamı buzdolabında 1 saat kadar beklettim. Zaten o arada kekim de pişti ve soğudu. Krema torbasına doldurduğum kremayı yıldız uç kullanarak sıktım muffinlerin üzerine.

Sonra da sıra şeker hamuruyla süslemeye geldi :) Eşimi de alıştırdım, akşamları ben şeker hamurunu açıyorum o da kalıplarla kesiyor. Oyun hamuruyla oynamak gibi inanılmaz zevkli ve stres atıcı bir aktivite :)
 
 

Christmas berrynin yaprağı için basmalı kupatım var, üzerine de minik kırmızılar yuvarlayıp kürdanla delikler açtım ve yaprağın üzerine yapıştırdım. Çamları da aynı şekilde kalıpla kesip minik yuvarlaklarla yılbaşı ağacı gibi süsledim. Kar taneleri için de basmalı kupat kullandım. Artan minikleri de Cantürkle gelişigüzel dizdik kremanın üzerine ;)
 
 

Yılbaşı temalı cupcakelerimi eşimin liseden arkadaşları Gözen, Batuhan ve Murat için hazırladım. Yılbaşı kurabiyeleri ve patatesli muska böreği ile ikram ettim.
 
 
 
 
 
Kurabiyeler için BURAYA, çok beğenilen böreklerim için de BURAYA tıklayabilirsiniz.

Hoşçakalın!  










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...