10 Kasım 2014 Pazartesi

Kakaolu yılbaşı kurabiyeleri


Herkese merhaba,

Ankara’da pastırma sıcakları yaşansa da yılbaşı yaklaşıyor :) Yılın sanırım en sevdiğim (gerçi ben tüm mevsimleri çok seviyorum galiba) dönemi ;) Her yer ışıl ışıl ve rengarenk…

Siz de benim gibi yılbaşı konseptine bayılanlardansanız bu kukiler tam size göre ;)
 
 
 

Alttaki kakaolu kurabiyeleri BURADA verdiğim tarifle yaptım. Neredeyse hiç büyümeyen ve şekli değişmeyen kukilerimi sevdiğim renklerde şeker hamurları ile süsledim. Eğer benim gibi alttan bir parça kakaolu görünsün isterseniz şeker hamurunu bir boy küçük kalıpla kesebilirsiniz ;)
 
 
 

Kalıplarımı BARMAR’dan, şeker hamurlarımı da Pasta Dizayn’dan aldım. Suana marka seçtim ve çok memnun kaldım ;)

Bu kurabiyelerimi de arkadaşımız Meryem’e kısır, patates salatası ve zeytinli mayalı poğaça ile ikram ettim :)
 
 
 

Zeytinli ve dereotlu poğaçalarımı bu kez kabartma tozu ile değil maya ile yaptım. Öncekilerle aynı boyutta yapmama rağmen neredeyse iki katına çıkmışlardı. Ama mutlaka mahlep de ekleyin, bir başka lezzetli oluyor. Kabartma tozlu olan tarifi için TIK TIK ;)
 
 
 

Kısır ve patates salatamı çam ağacı şeklindeki tabaklara koyup salatalık ve cherry domateslerle de süsledim, adet birer minik yılbaşı ağacı oldular :))

Kısır tarifim için BURAYA tıklayabilirsiniz ;)
 
 

Patates salatam da BURADA ;)

Hoşçakalın! :)













 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...